Filmkväll och hatsnack

Jag och Hanna samlade oss hemma hos mej för att titta på "Alvin and the chipmunks", vilket jävla namn! haha!
Och ja filmen var väl som den låter, egentligen extremt löjlig men fick oss att skratta lite iaf. Sen så började allvaret och vi pratade egentligen så mycket skit om killar och så bra det känns! Bara krama ur sig allt och ändå finns det så mycket kvar!
Jag känner mig så dum som gjort Dennis så irriterad, att göra de är ju det minsta jag vill göra! Och ja han är ute ikväll, tror verkligen inte att han ringer mig, han är ju trots allt så irriterad.. =( Fan jag måste sluta undra så mycket, låta tiden gå istället! Och så var det där fyllesamtalet som jag älskar så mkt, jag önskar och hoppas men som sagt, tror inte de händer idag.. Jag vet inte vad jag vill längre! Jag vill må bra enda in i själen..
Hoppas allt blir lättare nu när Hanna och jag ska bo ihop en vecka! ♥
Nu ska jag försöka sova, vet hur det blir, tänker och är orolig när jag somnar, sover dåligt och vaknar orolig för att han inte hört av sig... Det nattliga samtalet när han är ute är så betydande för mig.. SKÄRPNING på mig!
God Natt ♥
0 Kommentarer till "Filmkväll och hatsnack"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!