Every girl is living in her own fairytail

Alla tjejer har en dröm om drömprinsen och att alltid leva tillsammans, evig kärlek, hus, barn, bil och massa pengar. Men just nu känns det inte som att min saga riktigt kommer sluta så.. Jag vill göra något som får mej på andra tankar! Jag skulle vilja träffa någon som verkligen har ALLT! Som ser mej som den dyrbaraste diamanten!
Var ska jag hitta denna prins?
2 Kommentarer till "Every girl is living in her own fairytail"
Postat av: aaa

inte i norrköping iaf!


Datum: 2008-03-14 / Klockan: 16:42:19
Postat av: Lillknoddan

Nej verkar tyvärr inte så.. =(


Datum: 2008-03-14 / Klockan: 20:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!