Ensam så ensam

Ensam hemma vad gör man egentligen? Vad gör man när man bor själv? Jag som dessutom som bor ute i skogen, så långt ifrån civilisationen man kan komma! Man tänker för mkt, de har jag redan märkt, men mer då? Kollar på tv, sitter vid datorn, kollar på film. Fy fan så tråkigt egentligen, men de är ju typ det enda man gör! Lagar mat, diskar, städer. Sjukt tråkigt!
Hanna skulle visserligen kanske komma hit sen, vi får se. Jonas som skulle kommit förbi igår somnade ju och kom aldrig. Tack! ;P
Sov själv i mitt hus, för första gången i mitt liv inatt tror jag! =D Inte lika skrämmande som jag hade trott, är väldigt mörkt här ute men de gick jätte bra. Jag kanske faktiskt börjar växa upp trots allt! =D haha
Imorgon ska jag tatuera mig efter jobbet!!!! Börjar bli lite nervös nu faktiskt men Hanna ska följa med så de är lugnt. =D
Men snart är det Fredag igen, då ska det bli roligt!! =D Nu ska jag börja kolla på "Andra avenyn" på www.svt.se för att se om det är nått att lägga tid på! =D
3 Kommentarer till "Ensam så ensam"
Postat av: Anonym

vad för tatuering ? :)

URL: http://theresegustafssson.blogg.se
Datum: 2008-03-18 / Klockan: 18:08:59
Postat av: Magnus

Mmm, vad gör man ensam... Jag klarar inte av livet ensam, jag måste ha någon vid min sida... :(

URL: http://taffel.blogg.se
Datum: 2008-03-18 / Klockan: 18:16:56
Postat av: Mikaela

Tycker det verkar härligt att bo själv. Men jag förstår att det e lite ensamt om man bor utanför civilisationen :) Hoppas på bild av tatueringen imorgon!

URL: http://justmikaela.blogg.se
Datum: 2008-03-18 / Klockan: 18:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!