En helg med oförutsägbara händelser

Strax efter att jag skrivit mitt inlägg om att jag är patetisk fick jag ett samtal av Dennis som hade läst min blogg (var självklart full =P) och tänkte att jag kanske ville prata. Så vi pratade på en halvtimme eller nått för sen somnade han nästan i telefonen, alltid lika gulligt, så då sa jag hejdå och somnade jag med.
Lördagen kom och jag tog med mig Ronja och åkte till Enskede för att hämta min bil, ett ritkigt äventyr då Ronja blir så sprallig bland folk och vill hälsa på ALLA!
Väl hemma frågar Hanna om jag vill följa med hem till hennes brors kompis och ta det lugnt och dricka lite. Men efter mycket velande så struntade vi i det. Sen skickar Åsa sms och frågar om jag vill följa med ut men jag hoppade de också. Dennis kom in på msn och vi började snacka en MASSA seriösa grejer, allt från himmel och jord och verkligen lättade våra hjärtan, vilket kändes riktigt skönt! Sen stack han iväg på en fest endast för att hälsa på men vid 4 kom han hem igen och vi började prata på msn igen. Jag hade då bara somnat mellan 02.00-03.30, jag kunde verkligen inte somna om. Men så frågade jag om inte han kunde komma hem till mej, men han hade ju druckit så han fick inte köra så jag sa de att men jag är ju nykter. Han slänger ur sig: men kom hit då. Seriöst kom hit! Kom igen, kom hit nu!
Detta är första gången han bad mig komma ner så jag tänkte efter en del velande att "va fan, varför inte?" Jag skulle ändå inte jobba idag(måndag)! Så 05.37 åkte jag iväg hemifrån och 07.20 var jag framme. Då hade jag dessutom varit nära att få bensinstopp då bilen hoppade in på macken i stavsjö, haha! Men det var iaf väldigt mysigt när jag väl kom fram. Och nu sitter jag här ovetandes vad som kommer att hända, men låter tiden visa och detta borde alla våra nyfikna kompisar också göra! ;P
Jag drömde en dröm inatt dessutom, jag var jätteglad och nykär i Dennis. Men helt plötsligt kan han inte bromsa med bilen han åker i och jag står på gatan och ser hur bilen kör rätt in i en stor mataffär, han flyger ur rutan och när jag springer in har han hamnat precis framför bilen som kört in i en vägg, så Dennis fastnat mellan vägg och bil, bara de att bilen hade två taggar i fram som tillhörde outfiten och den ena av dom var stucken rätt in i hjärtat på honom. Jag lovar att jag grät när jag vaknade och typ hysteriskt! Fy fan för och se den man älskar dö!
Men idag jobbar han och jag ska nog passa på och dra ner på stan och sola lite, jag får ju inte bli blek! =P
Jag skriver senare för nu ska jag gå och äta frukost!

image108
1 Kommentarer till "En helg med oförutsägbara händelser"
Postat av: Designa din blogg - För dig som vill designa om din blogg

Jag önskar dig en riktigt trevlig vecka...

URL: http://www.designadinblogg.se
Datum: 2008-03-10 / Klockan: 08:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!