Drömmar

Jag önskar att jag had någon som kunde tyda mina drömmar. Jag drömmer nämligen så konstigt på sista tiden. Inatt drömde jag att jag coh mina kompisar åkte till nått ställe som liknade hulsfred fast det var massa familjer där. Plötsligt så kom det fram en kille och började snacka med mej och plötsligt var vi typ kära och hade varandras msn men inga telefonnummer så vi kunde inte få tag på varandra på det där festivalstället. Sen så stod vi och dansade på scenen och en unge började spy hela tiden. Va fan betyder detta egentligen. Ja visst mitt hjärta kanske råder mig att gå vidare i livet, hitta en ny kärlek. Men va fan den lilla tjejen som spydde hela tiden då?
Nej nu måste jag sminka mig lite! ♥
2 Kommentarer till "Drömmar"
Postat av: Hanna

den lilla tjejen symboliserar hur du kommer må i helgen.. efter vår schlagerkväll och söndagen hemma hos dig.. hahahha


Datum: 2008-03-13 / Klockan: 10:51:07
Postat av: Lillknoddan

Haha ja den var bra Hanna!


Datum: 2008-03-13 / Klockan: 12:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!