Vilket väder!

Nu har jag ätit lite lunch och tänkte sätta igång med att packa alla dessa 48 saker jag kom på igår att jag ska ha med! Och nu blev det 50 för jag kom på tandborste och tandkräm.. =P
Åh jag vill verkligen åka redan idag!! Men men de är ju inte långt kvar nu!! Har tyvärr tittat lite på vädret och det ser ut som att det kommer vara regn.. men är det midsommar så är det, vad hade vi annars förväntat oss?? haha!



Och här utanför mitt fönster börjar det snart också att regna.. varför kan aldrig det härliga vårvädret stanna för? Så här var det förra året också!! Jättefins väder under studentveckorna och strax där innan, men så fort det var över och midsommar nalkas - då kommer regnet!
0 Kommentarer till "Vilket väder!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!