Vilken överraskning

När jag satt och hade rast idag så fick jag ett helt oväntat samtal.. Frolle, en av vännerna från norrköping, har ju typ flyttat till Norge men är på hembesök över midsommar, HAN ringde mig, passa på när han var på väg mot Stockholm från arlanda! Kul var det! =D
Det bästa var att han berättade att han inte ritkgit hörde eller förstod vad jag sa trots att han själv snackar svenska och umgås lite med svenskar även i Norge. Men ja, vårat samtal blev i pricip så att jag sa nått och svarade: "VA!?!?" haha! ;p
Men de va kul och trevligt!

Vi hörs snart igen Frolle! =D

0 Kommentarer till "Vilken överraskning"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!