Viktminskning

Lunchtid, jag lite sent idag men iaf. Jag värmde en ost och skinkpaj och tog gurka och tomat till, lite grönsaker är alltid bra. Sen satte jag mig framför Tv:n och åt. Det är vardag och då finns det inte så mycket att titta på och det vet vi väl alla! haha! Sååå jag fastnade på Oprah Winfrey, en rätt vettig show faktikst. Idag handlar det om viktminskning.
Och jag lovar att ALLA som vill gå ner i vikt borde se det här avsnittet!! I alla tidningar så tar man upp kvinnor och män som gått ner kanske 10 kilo eller mindre. På Oprah idag visas kvinnor och män som har gjort under och gått från fettma till fullt friska med en minskning på ungefär 100 kilo på ungefär ett eller två år!! Snacka om starka människor! Det är dessa människor som borde bli uppmärksammade i tidningarna, det är deras metoder som det borde stå om! Och vet ni vad deras metoder har varit?

1. Dom har nått botten och verkligen VELAT gå ner, allt har suttit i sinnet och hjärtat!
2. Äta nyttigt, många ggr men lite och nyttigt.
3. TRÄNING!!

Dom säger att det handlar inte om att hitta rätt bantningsmetod, utan man ska hitta en livsstil som är nyttig och som man trivs med, som får en att vilja fortsätta!

4 Kommentarer till "Viktminskning"
Postat av: evelina

sv; okejokej, jag tycker samma!

URL: http://evveistheman.blogg.se/
Datum: 2008-06-30 / Klockan: 14:49:45
Postat av: Linda

det är verkligen de personer som borde bli uppmärksamade i tidningarna, verkligen !!

URL: http://enlinda.webblogg.se/
Datum: 2008-06-30 / Klockan: 15:07:23
Postat av: melinda

det tycker jag låter vettigt, palla med alla jävla metoder som finns då...när jag skitit ut min bebis ska jag kämpa på :D

URL: http://melindalin.blogg.se/
Datum: 2008-06-30 / Klockan: 16:43:24
Postat av: Evelin - Det är jag som är själva huvudsaken

ojj :/ minns inte vad ja skrev?

URL: http://evelincelik.blogg.se/
Datum: 2008-06-30 / Klockan: 19:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!