Tänker på dig idag

Nu är jag hemma från jobbet igen och har räknat ut att det här veckan kommar jag ha jobbat 32.5 timmar på 4 dagar! Heltid på mitt jobb är 38.5 timmar! Så jag kommer vara rätt så slut efter den här helgen när jag dessutom ska vara barnvakt på lördag i några timmar och sedan så ligger ju solen på dygnet runt och man blir så slut av den!

Danne W - Tänker på dig idag.mp3        (du är för fin)

Ibland kan ord knäcka en så hårt, jag blev inte knäckt men det tog hårt på mig att få veta lite vad som finns i dina tankar!
Jag har suttit hela kvällen och planerat min ekonomi nu och jag tror att den faktiskt går ihop både till midsommar, roadtrip och sista minuten! Helt underbart skönt det känns! Men bilen kommer få stå en del och mina pengar får bara gå till nyttiga saker! =P
Tror ni jag klarar det?

Nu ska jag knäcka mammas rygg och sen gå och sova!
Är det förresten någon som har ett typ två eller tremans tält att sälja eller skänka?

God natt!
0 Kommentarer till "Tänker på dig idag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!