God morgon måndag

God morgon! Åter en ny dag, värst så tiden går fort asså! Det är måndag idag och vad händer alltså idag.. hmm.. INGENTING! =D Om man då bortser från att jag ska packa upp min väska som ännu inte är gjort, jag ska tvätta, jag ska ta en promenad med Ronja och Hanna ska följa med (vilket nog får vänta ett tag för det började precis att regna och då vill inte jag gå ut! haha), sen ska jag väl äta lite också kanske.. Alltså en helt onödig dag! =P

Syrran har fått hem veckorevyn som jag har suttit och läst nu. Så kom jag till horoskopet.. DET STÄMMER SÅ BRA! Och det som är läskigt är att det inte bara är mitt som stämmer utan även Tildas! Kul ju! =D

Mitt:


Tildas:
1 Kommentarer till "God morgon måndag"
Postat av: evelina

Hoppas du får en bra dag!

URL: http://evveistheman.blogg.se/
Datum: 2008-06-30 / Klockan: 13:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!