Hemliga funderingar

Dålig uppdate, jo jag vet! Besvikna? Förlåt! Det är en del underliga saker som händer mig just nu och jag kan inte berätta vad men en person gör mig väldigt fundersam.. Jag vet inte vad jag ska tycka, tänka och tro och då allt så svårt!
Men iaf så är det inte bara sådant som händer mig.

Igår så jobbade jag från öppning till klockan fyra, vilket egentligen inte speciellt jobbigt så där men man märker på vägen hem att man är så fruktansvärt seg! Dessutom så möttes jag av det här på vägen hem:





Köer och asfaltering!! Vidrigt! Det går långsamt och det luktar illa men vad gör vi inte för att få finare vägar?



Årets första jordgubbar med grädde! Supergott även om det kanske inte ser ut som de för jag har precis hällt grädden rakt över jordgubbarna och strött lite socker över.. =P



Och jag har upptäckt att Ronja kanske skulle behöva lite träning på hur en lady egentligen ligger! =D

Imorgon är jag ledig, skönt! Så idag ska jag och tilda hitta på nått har vi tänkt men att åka och hämta henne tar ju kål på min bensin!! Ush! Haha! Så vi får se hur det blir..
Var i stan med Fia en liten stund och hon handlade två fina klänningar. Den ena är jag också väldigt sugen på att köpa, en vädligt söt blommig klänning! Sedan tog vi en glass och på vägen hem kom Johnny ut på vägen och sa hej.
0 Kommentarer till "Hemliga funderingar"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!