Söndagen i bilder

Japp, kameran har varit aktiv denna helg! ;p
Men idag skulle vi gå upp klockan 9 men vi släpade oss upp vid halv 11 tror jag klockan blev.. Åt lite snabb frukost och hoppade sedan i asläckra målarshorts som vi fick låna av Tildas mamma, även Johnny fick vara med på detta för han lovade annars skulle han minsann inte fått sova hos Tilda! =P
Det var alltså dags för att måla deras hus! Flera väggar stod vi i solen och kämpade med att måla. ca 4 timmar häll vi och sedan var vi HELT slut alltså! Solen ger energi säger dom, glöm och dröm! Den tog all min energi idag och lite lätt rosa har jag blivit om mina axlar och rygg! hihi!

  

Min stege var ju då dessvärre tom eftersom JAG alltid springer runt med kameran! Tror jag ska döpa om min blogg till: "Emelies blogg om Tilda".
Efter att solen tagit vår energi begav vi oss ner till en brygga för att bada. Det blåste ganska mkt där nere så jag och J svalkade oss i blåsten medans Tilda med syster badade som fiskar! ;p
Sen skjutsade jag J till hans bil och drog mej sen hemåt och nu är jag så slut! Dessutom har det tagit mig över en timme tror jag att uppdatera allt det här! Så nu hoppas jag att ni blir nöjda! ;P

Puss och god natt!
1 Kommentarer till "Söndagen i bilder"
Postat av: Tobias

svar: vi får väl se vem av oss det blir ;)

URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Datum: 2008-06-08 / Klockan: 23:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!