Resan ner, Midsommar 2008

Resan för mig började ju redan när åkte för att hämta Tilda på hennes jobb. Så jag åkte iväg redan vid halv 5, hämtade tilda som jobbade 2 personal med ett barn! haha!
Sen åkte vi hem till Tilda för att äta, jag som nyss hade ätit men iaf, vi ville ju inte bli hungriga! Sen duschade hon och jag skulle försöka sova en liten stund men istället kom jag och tänka på förra midsommar då någon av vänerna från norrköping gick fram till en helt okänd person och ropade att det var Jård från Ztv! Människan var så full att han till slut trodde att han var en kändis som hette Jård och jobbade på Ztv och han fick hålla på och skriva autografer och vi korkade upp skumpa och allt! Hur kul som helst! HAHA!
Sen blev klockan halv 8 och vi bar oss av för att handla mat och hämta Fia och Minna på jobbet. Men vi var ju så exalterade så allt gick så fort så allt vi hade skrivit på bilen började ju rinna för det hann börja regna! Totalt misslyckat! haha!

       

Det blev RIKTIGT fullpackat asså, nästan så att bilen åkte baklänges i uppförsbackar! haha! Vi kom iväg ca 21.45 men eftersom dom som fick - de vill säga alla utom jag - började dricka så blev första pisspausen redan i nyköpingsbro, ca 45 minuters resa! Haha!
Men trots att vi fick stanna ca 7 gånger för pisspauser så gick det ganska fort ner. På vår sista pisspaus va roligast då vi stannade på en stopplats längs vägen. Men alla pissat färdigt så var det så bra musik i bilen att vi stod där och dansade och sjöng för fulla muggar, fia flashade rumpan för den enda bilen som körde förbi, vi stod i dörröppningarna till bilen och hoppade, skitkul var det fram tills dess att det började klia och sticka och vi blev attackerade av KNOTT! Vi hoppade av ren panik fortast möjligt in i bilen och åkte iväg i full fart! Det bara kliade sved och stack på varenda bar kroppsdel!
Sen läste jag en artikel idag om knott och att dm inte alls är så ofarliga tydligen!



Sista biten försökte Fia och Tilda bli så hesa det bara gick men den enda som inte hade någon röst när vi kom fram var jag som hade sjungit som vanligt! =p haha!
Vi var väl framme ca 04.00 då vi även blev stannade av polisen för körkort och nykterhetskontroll! Oj oj oj.... Men jag är ju duktig så jag hade så klart inte ens tagit en klunk! =D Så det var inga problem alls!
När vi kommer till campingen så blev vi bästisar med vakterna då vi inte fick komma in förrän klockan ÅTTA!! Men vi hade rätt så trevligt då det kom folk och pratade med oss hela tiden och vi åt upp halva vår midsommarmat redan då och jaa.. Vi försökte väcka alla på campingen med musik också men då klagade vakterna och skrattade! ;p haha!
Riktigt kul!

 
6 Kommentarer till "Resan ner, Midsommar 2008"
Postat av: Pernilla

Sv: Tack så jätte mycket! :D

URL: http://typperra.blogg.se/
Datum: 2008-06-24 / Klockan: 14:18:39
Postat av: Sweet 16´s blogg

åh så härligt :)

URL: http://performance.blogg.se/
Datum: 2008-06-24 / Klockan: 14:29:30
Postat av: Hp

Ha en skön dag!

URL: http://hape.blogg.se/
Datum: 2008-06-24 / Klockan: 14:44:00
Postat av: Titti

hoppas att du får en bra dag idag!

kram

URL: http://tittigilbert.blogg.se/
Datum: 2008-06-24 / Klockan: 15:09:20
Postat av: Victoria

tack :D

URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/
Datum: 2008-06-24 / Klockan: 17:12:31
Postat av: Clara

jadå, var hemma och softade;)sj?

URL: http://strawberrytree.blogg.se/
Datum: 2008-06-24 / Klockan: 18:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!