Picknick hos kungen

Vilken härlig helg jag har haft asså. Umgänget jag har varit med ungefär hela helgen är bara goa och jag älskar våra "nya" vänner! Har inte direkt umgåtts med dom tidigare bara när det varit fest hos Hanna. Men jag har alltid gillat dom för de har en redig humor och man har alltid skojsigt med dom!
Igår så kom vi iväg lite sent, tur att vi slapp åka buss, för eftersom jag skulle dricka så skulle ju inte jag köra bil men vi hade turen att Johnny ville komma och hämta oss utan att vi ens frågade! Så vid 8-tiden var vi framme i Drottningholm och slängde upp filtar och ställde upp Kubb. Vi tjejer vann så klart men Johnny har lite svårt för att förlora så vi låtsas att dom vann! ;p haha!
Till slut så var vi faktiskt en hel del människor som satt där och hade trevligt. Det var jag Tilda, Åsa, Johnny, Joel, Tobbe, Tommy, Patrik och 4 brudar som för visso var rätt otrevliga och varje gång man sa nått så tittade dom bara konstigt på en..
Efter att tag så drog några och käkade och några satt kvar tills vi blev i princip attackerade av mygg och kyla så då kom alla och hämtade upp oss. Jag trodde ett tag att jag höll på att bli magsjuk men jag mår ju bra så det är inte nått sånt - SKÖNT!
Det bästa var när jag och Tilda skulle springa iväg och pissa bakom en soptunna och hon har precis dragit ner allt och sätter sig ner så får jag syn på att det faktiskt kommer två soldater gåendes på vägen rakt emot oss! hahaha! Vi kutar bakom trädet av panik och ställer oss och råflabbar! Som tur va så sa dom inget.. haha!
Vi hamnade på en efterfest och jag höll på att somna så efter bara max 20 minuter skulle vi åka hem igen och som tur var så hade vi underbara Johnny som körde oss HELA vägen hem! Det uppskattades verkligen och jag somnade i bilen! haha! Orka vara med i en diskussion med Tilda och Johnny liksom! :P haha
Jag och Tilda fick i oss en resorb eftersom vi hade bestämt att vi skulle till blåsjön idag. Vaknade med världens huvudvärk men en ipren gjorde susen!
Så efter många om och men så blev det ingen cykeltur idag utan en bilfärd till blåsjön med sol och bad. Japp tro det eller ej men jag har faktiskt doppat mig TVÅ GÅNGER idag! Iskallt var det också. Men solen brände på rätt bra så det gjorde inte så mycket att det var så kallt.. ;p
Nu ska jag äta middag och sedan lägger jag upp alla helgens bilder!
Puss o kram
0 Kommentarer till "Picknick hos kungen"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!