Personalfest

När jag har dansat klart åkte jag ner till jobbet där mamma hade lyckats spara mig 2 pannkakor! Wiie! ;p Men det bästa var nog att Sandra stod och bakade chokladbollar som barnen skulle få efter mellanmålet - MUMS!
När Sandra slutade så åkte vi hem till hennes föräldrar och duschade och gjorde oss fina inför personalfesten. Det är alltid lika kul när Sandra ska sminka sig, hon som i princip aldrig gör de då hon är allergisk mot smink och då helt enkelt skippat de! Ni skulle ha sett henne.. ;p
Väl framme på förskolan igen och vi samlat ihop oss allihopa så blev vi indelade i två lag som fick ett varsitt kuvert med massa frågor som vi skulle leta fram svaret på! Det var bara att åka iväg! Roligt var det tyckte jag och fick många ideer till summerparty 2008!
Till slut så hamnade vi på slutdestinationen som var hemma hos en kollega där det senare skulle serveras mat. Så klart så hade dom en "välkomstdrink" Cinzano asti champagne eller mineralvatten. TACK!! Jag älskar Asti och skulle köra bil så det fick bli mineralvatten, fan så kul! haha!
Men när vi hade druckit upp så pekar kollegan ut för fönstret på ett par cyklar som dom tagit med från förskolan. Det skulle bli race! En länga per person i laget och så skulle man byta och den andra cyklar tillbaka osv. VI VANN! ;p Det var sjukt jobbigt med min träningsvärk och dom små hjulen men det gick framåt iaf.
Sen var det maaaatdags som alla väntat på så länge. Och då började kollegorna att dricka vin och fy fan så roligt har vi nog aldrig haft asså!! Grymt roligt. och alla satt och drog skämt efter skämt och jag vet inte allt! Det märktes att vissa började få i sig en del efter ett tag.. hehe.
Strax innan 9 så badjag om att vi kunde rätta våra svarspapper innan jag skulle dra vidare. Så vi satte oss, jag och sandra, och fick varandras lags papper att rätta och en annan kollega läste upp fråga och svar. Jag och i princip alla andra trodde att mitt lag skulle vinna för vi hade flest rätt.. på de pappret med minst poäng ja! haha! Vi hade valt att svara på häftet med de mindra poängen och mest gissat i det andra häftet, medan de andra laget hade gjort tvärtom och alltså fått ihop mer poäng än oss.. attans! ;p
Men efter de sista skratten och klockan närmade sig 22 så gav jag mig med svårigheter ut genom dörren och mot Åsa!

Bilder kommer komma upp så fort jag fått några av Sandra! =D
0 Kommentarer till "Personalfest"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!