Natti!

Jag skulle ha sovit för länge sen bara så att alla i intresseklubben kan anteckna och skvallra om det!!

Pratade lite med Dennis.. han kanske följer med till Halmstad med sina vänner som tydligen ska dit också.. Inga egna ideer undrar man ibland.. Men men jag sa iaf att det var lugnt, han var så snäll och ringde och frågade vad jag ansåg om det eftersom han lovat mej att inte åka dit så jag skulle "slippa" träffa hnm på midsommar. Men ja, det känns helt okej, behöver ju inte vara så att vi träffas heller liksom!

Men men, sovdags!
Skvaller Skvaller!
Passa på!

GOD NATT!

1 Kommentarer till "Natti!"
Postat av: Anonym

neh juste, inga egna idér ne, de ska ju komma från er !!


Datum: 2008-06-18 / Klockan: 12:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!