Lördagen i bilder

Lördagen ställde jag och Tilda klockan på 11 och åkte vid 12.30 mot systemet. Älskar dessa köer som finns! Micke sprang in i oss och gjorde oss sällskap i väntan på rätt nummer och han själv missade sitt eget! ;p
Sen var det tid kvar tills jag skulle vara barnvakt så jag föreslog en glassfika och micke bjöd, får tacka för den.
Vid två var jag hos ungarna och vi badade och solade och fikade och mumsade glass, jättemysigt faktiskt men väldigt varmt på deras altan så jag höll på att bränna mina fötter! haha!
Sen mötte jag upp Tilda och åkte och införskaffade oss lite grejer till en salladsmåltid. Inne på konsum stöter vi på Rosen dessutom som tidigare samma dag smsat och frågat om jag hade tid att snacka lite skit ochjag hade svarat efter kl 17 isf! ;p roligt sammanträffande de där!
Jag och T begav oss till henne, gjorde snabbt i ordning sallad med bröd och drog till blåsjön som till denna tid hade hunnit bli kall! haha! Men vi hade det mysigt och åt och senare tittade Rosen förbi och snackade lite skit.
Vita pilen, som tidigare på dagen fått en myrinvation och som tappat delar, stod som alltid och spelade musik på högsta nivån.

       

Klara i blåsjön hamnade vi på 25års fest på min sida av ön där Johnny var och jag har nog inte hunnit garva så mycket åt onyktra "komiker" på så kort tid! En timme var vi där och det var inte tråkigt en enda stund!
Hem till Tildas bastu drog vi oss sedan och med två stora sovandes människor bredvid mej så sov jag iaf inte med speciellt mkt täcke på mig! haha! Dessutom rymde tilda rätt tidigt på morgonen så då kunde jag breda ut mej! ;p
0 Kommentarer till "Lördagen i bilder"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!