Jag letar tält!

Äntligen hemma från jobbet! Dom pratade om att det skulle bli regn idag, vart har de regnet varit?? inte där jag jobbar och bor iaf! =P
Nu sitter jag ute på altanen med laptopen och bloggen framför mig, solbrillor på, solen rätt i ögonen och en isglass i min hand! Ronja ligger och myser med mina fötter under stolen. Det finns inget bättre än sommar!
Har inte så mkt för mig att göra idag. Mamma ville att jag skulle laga mat. Jag vill kolla på one tree hill men ser ju inte så mkt på skärmen här ute i solen så väljer att göra det senare. Nått som jag däremot ska sätta mig och göra nu är att kolla på blocket om det säljs något billigt tre-mannatält som jag och tilda kan köpa till midsommar och vår roadtrip ifall att! Hon och jag måste dessutom ringa till vandrarhemmet i göteborg och boka rum redan nu har vi tänkt. HOPPAS verkligen att det finns plats för oss!
Jag skriver om jag hittar nått tält och ni skriver om ni har nått att sälja! =D
0 Kommentarer till "Jag letar tält!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!