Gon datt

Klockan bara flööög iväg! Har suttit och pratat i telefon sen typ 9 kanske och nu är klockan alldeles för mkt! jag borde ha somnat för länge sen och nu sitter jag och pratar med minna och fia på msn för att komma fram till en planeringsdag! Men vi jobbar som skit i jämförelse med varandra! Jaja, de får väl bli som det blir!
god natt!

2 Kommentarer till "Gon datt"
Postat av: Lovisa

Okej. Mysigt att bara prata i telefon ibland. Vem pratade du med? :)

Igår var Matilda med mig efter skolan. Vi lagade mat och så där, sen på kvällen när hon hade åkt vid tio gjorde jag i ordning mig, diskade, städade lite på rummet, läste och kom i säng tolv.



Hur ser dagen ut idag?

URL: http://caffeineaddict.blogg.se/
Datum: 2008-06-10 / Klockan: 07:10:53
Postat av: Lovisa

Okej. Hur ny vän är han då? :)

Okej, härligt! Jobba på! :)

URL: http://caffeineaddict.blogg.se/
Datum: 2008-06-10 / Klockan: 07:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!