God morgon torsdag

Idag åker vi!!! Så jävla kul! asså jag hoppas verkligen att det blir grymt! Dagen ser då ut så här:

* Jag skulle försöka sova så länge det gick, vrida på dynget.. hm..
* Äta frukost
* Bränna cd-skivor
* Packa in det sista i bilen
* Johnny kommer hit och gör mig sällskap
* Äta lunch
* Göra mig i ordning
* 16.00 åker jag för att hämta Tilda på jobbet
* Vi åker hem till henne och äter middag
* Tilda gör sig i ordning
* Vi packar in hennes packning i bilen
* 19.15 åker vi till Fia och Minnas jobb
* Jag och Tilda handlar mat
* Ca 21.30 slutar Minna och Fia och vi startar färden!!

På vägen ner kommer vi ha 10 kisspauser och 10 rökpauser troligen och det verkar vi ha tid med eftersom incheckningen som enligt mejlen jag fått från campingnen ska ha öppet dygnet runt, nu stänger grindarna ca 00.00 och öppnas igen 06.00. Vi kommer komma ner ca 04.00... Fast med alla stopp säkert senare!
Ja ja, det blir nog bra de där! När vi väl får komma in! =P Nu är det dags att börja! ;)

0 Kommentarer till "God morgon torsdag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!