God morgon torsdag - Jag drömde en gång en dröm..

Tjenixen allihopa! "Vad gör hon uppe" frågar ni er, "hon ska ju inte jobba".. Men det är ju så här att en annan ska jobba med annat och som jag har betalat för - DANS! Eller haha ja, Cheerleading! fy fan så jag kommer se ut! det är liksom inte riktigt min grej att stå och shoa och shimma och skrika; "Ge mej ett B! Ge mig ett P! Vad blir de!? BP!!! Whoooooooo! Haha! En sjuk grej... =P
När jag har slutat klockan ett, vad ska jag göra dåda? JO! Jag ska hem och skriva min packlista och kanske till och med börja packa lite inför midsommar! =D haha! Jag vet jag är alltid ute tidigt med att packa men fan jag vill ju åka NU! Jag hoppas verkligen att tiden kommer gå fort! Om en vecka så sover jag säkert nu men vaknar lite senare och går upp, äter frukost, packar in det sista i bilen, bloggar lite under dagen, lunch och middag vore bra, kollar igenom allt igen, plockar upp Tilda 17.15, sen ska vi hitta på nått ett tag tills vi ska hämta Fia och Minna klockan 21.15 i Bromma utanför deras jobb och så hoppar dom in i bilen och sedan bär det aaaaaav!! =D Så jävla kul asså! Och förhoppningsvis så kommer inget att gå fel, man ska visserligen räkna med de men iaf!

Nu är det dags för mig att klä på mig, jag tänkte lägga ut minlilla träningsoutfit sen! Jäääävligt läcker! ;p
Ha en underbar dag!!

0 Kommentarer till "God morgon torsdag - Jag drömde en gång en dröm.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!