God morgon tisdag

Jag är inte alls på humör idag.. Min telefon håller fortfarande på och hänger sig men jag iaf bytt plats på korten så nu är mitt abonnemang i 70-talstelefonen, eller ja den är ju faktiskt köpt strax innan Dennis åkte till Thailand för lite mer än ett halvår sen men den är svartvit, inte så där modern! =P
Men men får väl ta och lämna in min telefon efter midsommar om jag hinner, eller så tar jag det i halmstad.. Vi får se helt enkelt.
Näst sista gången på cheerleadingen idag! Det börjar bli jobbig och hårt nu, ska ju börja med ny dans idag också vad jag vet.. Ännu jobbigare! Men det är träning som fan! Idag har jag träningsvärk i rumpenstumen! haha!
Efter dansen ska jag åka hem och byta om och sedan hämta Tilda på jobbet klockan 18 för att dra till Bromma och möta Minna och så ska dom in på systemet och plocka ihop dom två sista flaken! BÄST! Sen är det bara packning som ska hämtas och sen är det klart! IIIih vill åka nu!

Dags att borsta tänderna!
Puss på er!
0 Kommentarer till "God morgon tisdag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!