God morgon onsdag

God morgon allihopa säger jag med ett leende!
Hur mår ni idag? Jag mår ra, lite seg bara! Försökte kolla mig igenom fotbollen helt igår och visst var det spännande och jag missade inte andra målet som jag gjorde med det andra, jävligt fult mål men iaf! ;p
Men sen måste jag ha somnat under slutminuterna för jag vaknade klockan 23.10 av att tv:n fortfarande står på. Så det var bara att krypa ner.
Vaknar mitt i natten av att min telefon ringer och jag får ännu ett härligt fyllesamtal där Dennis faktiskt frågar om det är okej att vi pratar, bara det att precis när jag ska säga attt det är okej så hänger sig min telefonjävel! Blev sjukt irriterad och det tog tio minuter innan jag fick igång min telefon tillräkligt för att ringa upp. Då hann vi prata lite till innan den hängde sig igen. Då blev jag så arg så sprang upp och hämtade en annan mobilladdare och körde igång en av mina andra mobilen så nu ska jag börja gå omkring med två mobiler. Men han är lite rolig, nästan som en 3 åring eller nått. Ligger och pratar typ bara för att höra min röst tills han somnar då jag får lägga på.. =P Fast de är lite gulligt också! haha!
somnade iaf till slut om och nu sitter jag här och har ätit min frukost.

Jag har lite planerinför dagen:

* Jobba 9-16.45
* Hämta Tilda på jobbet
* Möta Fia och Minna
* Åka till ÖB för inhandling inför midsommar 2008

INHANDLING Bekvämligheter

  • Tält [ ]
  • Hopfällbart bord (2) [ ]
  • Hopfällbara stolar (4) [ ]
  • Stormkök [ ]
  • Bestick [ ]
  • Snapsglas (?) [ ]
  • Tallrikar [ ]
  • Engångsgrill (2?) [ ]
  • Servetter [ ]
  • Myggljus [ ]

Sjuk kul detta kommer bli asså! Vi är så bra förberedda också! =D Dags att slänga på lite mascara och åka till jobbet! En lång dag framför mig!

Vad ska ni göra på midsommar??

3 Kommentarer till "God morgon onsdag"
Postat av: Sweet 16´s blogg

härligt värre :D

URL: http://performance.blogg.se/
Datum: 2008-06-11 / Klockan: 12:35:44
Postat av: Tobias

svar: va där på lördag :D

URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Datum: 2008-06-11 / Klockan: 17:52:50
Postat av: Anonym

God kväll tjejen...Hoppas att dagen har varit en bra dag...gjort något skoj? ha en skön kväll...

URL: http://blondis81.blogg.se/
Datum: 2008-06-11 / Klockan: 20:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!