God morgon onsdag!

Haha de här måste ni höra! Jag hade ställt klockan på halv 6 imorse men när klockan ringde så ville jag snooza 3 minuter så trycker på knappen och sedan hör jag mamma komma ner och hör att hon går mot mitt rum. När hon öppnar dörren så säger jag bara: "jag vet!!" och hon frågar: "Du vet vadå?", jag: "att klockan är halv 6.." hon: "nää klockan är 6 och du måste åka om en kvart!!".. Haha! Jag hade tryckt på fel knapp så sprang in i duschen och satte sedan på mig kläder och stack iväg till jobbet och jag hann! =D Jag har aldrig varit så snabb asså! Wiiie! Det var anledningen till att jag inte hann skriva i morse! ;P
Nu ska jag ut i solen med mina barn! Så skönt!

Vad ska ni göra idag?
2 Kommentarer till "God morgon onsdag!"
Postat av: glitterandbling

hoppas du får en bra kväll! :)

URL: http://glitterandbling.blogg.se/
Datum: 2008-06-04 / Klockan: 19:24:48
Postat av: kristin

hoppas att du har haft en bra dag ;)

URL: http://fkj.blogg.se/
Datum: 2008-06-04 / Klockan: 21:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!