God morgon måndag - 4 dagar kvar

Hejsan allihopa! Idag är det dags för tredje dagen på cheerleadingen och min handled har fuckat sig igen.. Det betyder att jag inte kommer kunna göra allt idag, speciellt inte hjula på den handen eftersom jag inte kan stödja på den.. =( Men sånt är livet ibland.. Men jag kan iaf hjula på en hand, vänster hand! haha! Men det behövs ju trönas på så!
Igår när jag hade gått och lagt mig så kom jag på MASSA saker som vi måste ha med oss på midsommar så jag skrev en packlista med typ 48 saker! haha! dessa saker tänkte jag försöka plocka och packa ihop så mycket det går idag när jag kommer hem! Dessutom så ska jag städa - IGEN jag vet - när jag kommer hem.. Men eftersom jag är snart 20 år och fortfarande bor hemma så hjälper jag till en gång i veckan med att städa och dessutom städa mitt rum..

Nu måste jag borsta mina tänder och åka!
ha en bra dag!
0 Kommentarer till "God morgon måndag - 4 dagar kvar"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!