God morgon måndag

Idag ska jag åka på semester... I Halmstad! haha! Japp jag ska ju då tillbaka till staden jag kom hem ifrån inatt! Jag är så grymt trött så jag ska lägga mig i baksätet och sova medan mamsen kör. 
Min mormor och morfar är även där nere och morfar har fixat trådlöst internet så jag ska ta med mig datorn. Den är nog den bästa studentpresent jag kunde få förra året, jag älskar den verkligen!
Jag kan ju då berätta att jag blev av med min mobil i Fredags, nån jävel gick in i tältet när vi låg och sov och snodde den så jag har ett tillfälligt nummer! Men det kommer jag inte skriva här inte! ;p

Nu ska jag äta upp min frukost sen så ska vi åka!
Ha en bra dag så hörs vi när jag är framme!
0 Kommentarer till "God morgon måndag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!