God morgon lördag

God morgon allihopa! har ni inte sol där hemma så kan jag säga att jag är en solstråle idag! =D Känner mig helt utvilad, har sovit jättebra typ, vaknade upp på rätt sida och vi åker hem imorgon! =D Dessutom är det bara en vecka kvar till vårt summerparty!! Kommer bli GRYMT i år! Så jäkla roligt! =D
Jag tror jag får ta och skaffa mig lite vänner här nere så jag kan gå ut när jag är här nere och inte bara när Tilda och jag ska ta svängarna förbi på vår roadtrip! =p

Nu ska jag gå och äta frukost, sen kanske jag och syrran ska ner till stranden idag trots molningt och inte så höga grader... Meeeen, man kan ju inte vara i Halmstad utan att bada på tylösandsstranden när man bor så nära! ;p

Vad ska ni göra idag?
1 Kommentarer till "God morgon lördag"
Postat av: JOSEFINE

inge speciellt!!

URL: http://josefiner.blogg.se/
Datum: 2008-06-28 / Klockan: 14:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!