God morgon fredag

Fan veckorna går riktigt snabbt nu för tiden! Hinner ju knappt att det är måndag innan det är helg igen! =P
Idag är det dags för cheerleading igen, hoppas på att det blir lika roligt som igår. Sen kommer jag åka direkt till jobbet, dessvärre inte för att jobba men jag vill spara bensin och jag jobbar ju bara 2 km från där jag dansar så varför inte? Man kan ju dessutom duscha och allt på jobbet så. Sen 17.30 så är det personalfest, ingen aning om vad vi ska göra för det får vi reda på då. När jag väl kan åka därifrån så bär det av till Åsa där vi ska ha det trevligt, lite tilltugg och sedan massa singstar så klart! ;p Jag ska inte dricka nått ikväll så kommer ta bilen hem till Tilda sen och sova där.Blir nog en lyckad kväll och dag! =D
Men eftersom vi har dator på jobbet så berättar jag hur det gick på cheerleadingen när jag kommer dit för nu måste jag packa klart alla kläder och sådant! =D

Ha en bra dag!
1 Kommentarer till "God morgon fredag"
Postat av: Tilda

Det hjälper inte, för jag går upp å kissar första gången klockan ringer o sen lägger jag mig igen iaf :P haha!

URL: http://tildiewildie.blogg.se/
Datum: 2008-06-13 / Klockan: 13:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!