Fredagen i bilder

Jag och Tilda vaknar upp i min kallad av tilda bastu (mitt rum) av att Johnny ringer och vill ha sällskap till Kista för att köpa nått mysigt till hans kompis nyfödde son! Självklart ställde vi upp på de och så var J så snäll och hämtade oss och jag skulle slippa betala massa bensin. MEN tokan glömmer så klart sin alkohol till kvällen i min bil så J skjutar hem oss till mig igen så får jag slösa massa bensin iaf.

  

När vi väl fått tag i min bil igen gav vi oss iväg till blåsut där Tilda skulle övningsköra med sin pappa - JAG ÖVERLEVDE trot eller ej! haha! Nää då, alla nybörjare har det svårt! ;D
Sen plockade vi upp Åsa och åkte till Kim och myste med Leo en stund medan pappsen i huset packade ihop lite saker.

  

När alla var klara och glada så drog vi oss till Ica i Årsta, handlade lite picknick som blev - potatissallad, rostbiff, bauguette, tsatsiki och massa coca cola. Sen hittade vi oss ner till Alicia och gänget. Alicia som nationaldagen till ära fyllde faktiskt 20 år! ;P Resten av kvällen bestod av middag, paketöppning, en hel del maffia, bubblan och ett rejält träningspass!

        

 

När klockan närmade sig natten åkte vi hemåt men hamnade med ett stopp utanför J för ett längre heeeeeej i ungefär närmare en timme! =P Under tiden vi står där kommer en röd bil och stannar och vi ser att det är några ungdomar så jag tänker åtminstone " aha killar som ser tjejer liksom".. Men vet ni vad killarna sticker ut huvudet ur bilen och frågar HELT ALLVARLIGT!? -"Var finns det kossor här ute?" Hahahaha! Efter några förfrågningar angående denna underliga fråga så kom jag och Tilda fram till att dom måste ha kommit från stan bara för att! Hahaha men vi höll på att dö av skratt! Underbar kväll och jag somnade gott!

0 Kommentarer till "Fredagen i bilder"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!