Förbannad som ett bi

Nu kanske det låter som att jag har humörsvängningar men jag skiter i det och jag skiter i vad du tycker och tänker om det jag skriver. Men jag blir så jävla förbannad när du sitter och kastar gammal skit på mig när jag försöker bli som en ny människa och starta allt på nytt! Att du sitter och kastar skit för att jag trivs med nya vänner! Att du sitter och klankar ner på mig för att du ska verka så jävla bra! Tror du att det känns bra eller? Tror du verkligen de!?
Jag har ett liv att spendera med mina vänner, killar som tjejer, jag har många av båda könen. Jag trivs med dom och jag har väldigt roligt med dom! Då kan inte du komma in och säga att jag skulle vilja nått mer med hälften av dom! Jag är för fan ingen slampa!
Jag var på jättebra humör när jag började prata med dej, men så fort jag är på så bra humör och det har blivit så av någon annan än dej så gör du mig arg och irriterad! Det är inte ett dugg roligt! Och för att vara ärlig så tycker jag att det bara lyyyyyser svartsjuka om dej! För så beter många sig om man är svartsjuk, försöker bräcka och såra den man är svartsjuk på! Men du är ju aldrig svartsjuk så det kan det ju inte vara. Och skulle det vara svartsjuka så skulle du aldrig kunna erkänna det..
Du är till och med så jävla självsäkert att du ber mig säga några punkter där jag är bättre än dej och när jag drar upp en hel del så säger du bara: Jag ser bara två som har tyngd i mina ögon.. JA MEN ALLT DET DÄR BETYDER FÖR MIG!!!! Jag skiter fullständigt i om det betyder för dej för det här handlar om att JAG ser mig bättre än DEJ i vissa punkter!!
Jag gör så gott jag kan och lever det liv jag lever, mitt sk nya liv och jag TRIVS med det! Låt mig då snälla vara glad!
0 Kommentarer till "Förbannad som ett bi"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!