En summering

Man kan inte låta bli stan här asså! haha! jag och syrran åkte in idag igen för att bara handla liiiite till.. Jag kom hem med två jättesöta toppar från h&m, en bh, 3 par trosor, en hårspray, en bodylotion och ett par HELT UNDERBARA skor! Jag blev kär asså! kunde inte låta bli! så jävla snygga!
Butiksbiträdet sa till mig: "Ja dom där är så himlands snygga! Jag har ett par hemma, kunde inte låta bli att köpa dom! Men men man får ju tänka att man är snyggast på dansgolvet när man inte har råd med fler cider! ;p"
Och det gjorde det klockrent att köpa dom! haha! En par höga klackskor som glittrar och allt för 700 kr! Inte mkt kanske men det är sjukt mkt när man försöker spara! oj oj oj så det sved i plånboken.. Men men jag fick ju en annan toppennyhet idag..
Jag har fått halvårsvikariat på en av förskolorna jag jobbar som timvik på! Toppen! Samma förskola som Tilda, haha så kul vi ska ha ihop! Fast de är inte samma avdelning men iaf! haha!
GREAT!

Sen undrar jag.. Hur kan man typ sakna någon man inte känner, någon man bara träffat en gång, men som man hade så underbart roligt med? Typ sådär kärlek vid första ögonkastet fast det inte är det.. Haha!

Och till dig mitt hjärta.. Jag väntar förväntansfullt!
God natt <3
2 Kommentarer till "En summering"
Postat av: Stina svarar

sjääälvklart ska du komma :D

URL: http://stinalee.se
Datum: 2008-06-28 / Klockan: 00:08:37
Postat av: Tilda

Vad väntar du förväntansfullt på?

URL: http://tildiewildie.blogg.se/
Datum: 2008-06-29 / Klockan: 17:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!