En mysig kväll i sommarstugan!

Vilken härlig dag! Jag och Syrran satt och latade oss nästan hela morgonen men bestämde oss sedan för att åka in till stan efter lunchen. Tanke blev aktivitet och vi lånade mammas bil och åkte, första gången helt själva! ;p Har ju inte haft körkort här nere tidigare! haha!
vi gick runt ett tag, hittade mest ingenting tills jag kom in på Gina Tricot som alltid.. Jag fattar inte men jag älskar deras kläder asså! Billiga, bra och snygga! Precis vad man vill ha!
Så jag shoppade loss lite på en "tubkjol", ett långt boxarlinne, en blommig jättesöt halterneckklänning och en topp som man kan ha både som klänning och t-shirt väldigt pösig! Tänkte att jag skulle ta bilder imorgon och lägga upp! =)
Sen kom Tildiewildie in på msn och vi började planera inför Summerparty, vi har massa roliga planer! ;p
Efter att matchen på tv hade börjat och jag hade tröttnat på att tänka tillbaka hem så gick jag ut till dom andra som satt och spelade kort. Vi tog fram lite ostbågar, jag tog fram lite cider och mamma lite vin (för ovanlighetens skull!! =P) och sen satt sig jag, mamma, syster och mormor ner och spelade ett sk parti, själva spelet heter oxå ett parti.. =P
Jag kom SIST! haha! Men men otur i spel = tur i kärlek! ;p Kanske väntar drömprinsen bakom hörnet? ;p
Nu är det dags för mej att sova!
Natti Natti!

 
0 Kommentarer till "En mysig kväll i sommarstugan!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!