Efterlysning!

Åh nu kan det väl ändå vara en vecka framåt? Vi handlade allt, och hittade allt, superbra! ;p

Jag har ju sett en speciell tatuering på ett av avsnitten i LA ink som jag vill ha som grund till min andra tatuering. MEN det finns ett stort jävla problem!! För jag hittar den verkligen inte på nån bild! Så häromdagen såg jag på tv att det var en reklam om La ink och då är den tatueringen med i reklamen!! Jag vill verkligen ha en bild eller veta vilket avsnitt som den tatueringen är med i!! Så nu vill jag att ni hjälper mig och tittar på tv och om ni ser reklamen så är det körsbärskvisten med massa rosa blommor på, sen så berättar ni det för mig och om ni vet vilket avsnitt eller var jag kan få tag på en bild! =D

SNÄLLA HJÄLP MIG!!!
0 Kommentarer till "Efterlysning!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!