Det börjar bli en vana!

Jag och Tilda har haft en ganska hmm.. tråkig kväll! =P Det märkte nog Johnny iaf som för ett tag sen kom förbi för att säga hej! Haha! Tildas och mitt hej blev ca 50 minuter långt.. ;p

 Tilda satt och tråkade och läste min föredetta blogg (lillknoddan.blogspot.com)

 Precis innan Johnny kom så lagade vi nudlar som fick stå medan vi pratade med hnm. Det resulterade i ingen sky och stela nudlar längst upp i tallriken.. MUMS! ;p

 Se så mycket tilda vill äta upp dom!

 Och till de två liter mjölk.. =D haha!

Nu ska vi kolla på Gökboet, alltså 5e gången eller nått som jag ser den, lär somna rätt fort! ;p Imorgon vill Johnny ha med mig till stan för att kolla fram nått coolt till hans kompis lilla 3 dagar gamla bebis! Mysigt! Imorgon ska jag ju "passa" Leo lite också när vi ska på picknick! =D

God natt med er!!
2 Kommentarer till "Det börjar bli en vana!"
Postat av: PIMPIM

gomorron :D

kram

URL: http://hejpimpim.blogg.se/
Datum: 2008-06-06 / Klockan: 09:46:23
Postat av: Emelie

Hoppas du sovit gott och får en bra nationaldag :D

URL: http://celebratelife.blogg.se/
Datum: 2008-06-06 / Klockan: 10:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!