Dag 2 - Midsommardagen

Vi vaknade upp tidigt den morgonen, redan halv 8, och var först upp på hela campingen nästan! haha! Iväg för att köpa lite frukost, av de lilla som fanns i den lilla affären på campingen.. En baugette och lite mjölk! haha! Supergott! ;p
Vi började ju då även leta efter min telefon utan resultat..
När alla började vakna så var del full fart utanför vårat tält. Alla norrköpingsborna kom dit, musiken spelades och vi hade alla supertrevligt. Jag hade lagt ut mitt sovtäcke så man kunde sitta på men det skulle jag nog inte gjort då hela den sen såg ut som en ölpöl! Zagge och Jonte höll nämligen hela tiden på och brottades på filten.

      

Som ni ser på sista bilden så somnade Jonte och det hade vi jätteroligt åt, la mat på hans mage, hällde öl i örat och han rörde dessutom hela tiden på sig, jämt skulle han gosa in sig i Zagge! ;p
Sedan drog Tilda fram sin nya piercingar ungefär 1½ cm2 stora gummigrejer som vi satte fast på våra tungor och försökte prata med! haha! jag kan ju säga att vi slemmade mest! ;p

       

Sen var det dags för pizza!! Dom hade nämligen framkörning till just den campingen bara och ca en gång i timmen. SÅ vi samlade ihop vad alla skulle ha och sedna fick jag utan röst ringa! Haha! Sex vanliga pizzor, två familjepizzor, en kebabrulle och en kycklingrulle. Mumsigt blev det! ;p

   

Efter allt fick jag väldigt ont i huvudet så gick och la mig en stund men fick inte sova länge innan människorna utanför tältet hade bytts ut. Så det vara bara att sminka sig lite och hoppa i festkläderna. När vi satt där så gick Fia och Minna iväg till toaletten och kommer tillbaka och säger: "vi hittade några på vägen.." VI BLEV CA 40 PERS UTANFÖR VÅRAT TÄLT OCH MIN BIL!! Haha så där satt jag och höll koll på allt och alla så ingen gjorde nått eller snodde nått eller ja vad som nu kan tänkas hända! haha!
När allting lugnat sig så träffade jag Robin från Lidköping, skittrevlig kille! Alla mina vänner försvann men de gjorde inte så mycket för jag hade skitkul iaf! Jag säger bara: "Tack för bulan jag fick på mitt ögonbryn!" Haha, den är kvar ännu! haha!

  

Hur alla än trodde att vädret skulle bli så hade vi sol i princip hela tiden, bortsett från 2 skurar på fredagen som inte gjorde oss ett skit! hah! 
Hemfärden får ni se imorgon! ;p
1 Kommentarer till "Dag 2 - Midsommardagen"
Postat av: Tilda

Svar: HAHAHA ja en aning ;s

URL: http://tildiewildie.blogg.se/
Datum: 2008-06-26 / Klockan: 19:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!