Cheerleading - Dag 4

Idag kändes det till en början inte alls lika jobbigt men jag har ju vissa svårigheter eftersom jag har ont i handleden men jag försökte iaf!

* Springa 15 varv runt salen
* Uppvärmning (stretching) ca 30 min
* 30 st magputt
* 1 längd hjulningar rätt händer
* 3 längder hjulningar två pers emot varandra
* 2 längder hjulningar rätt hand (endast en hand) (gjorde ej)
* 2 längder hjulningar fel hand (endast en hand) (gjorde en gång men gjorde ont)
* 3 ggr hjulning över plint rätt håll (gjorde ej)
* 3 ggr hjulning över plint fel håll (gjorde ej)
* 3 ggr sitt och rulla över
* 3 ggr ljushopp trampett stå med händer ner
* 3 ggr X-hopp trampett stå med händer ner
* 3 ggr "nudda-tårna-hopp" trampett stå med händer ner
* Träna olika lyft bland annat jag stå på händer, knäna på Myhs axlar och hela jag upp på hennes axlar

RAST 30 min - Allt va så grymt varmt!

Sen började vi med att köra dansen vi gjort 4 ggr och det går bara bättre och bättre. Men sen till det roigaste, den nya dansen! Vi har inte gjort långt alls men de lilla vi hann göra idag känns ritkgit roligt att göra liksom! Kan inte avslöja så mycket men min lärare avslöjade idag att de flesta av matcherna vi ska hejja på i höst kommer vara tv-sända! Fan va jag får stå ut med för att få åka till USA på träningsläger! ;p haha!
1 Kommentarer till "Cheerleading - Dag 4"
Postat av: J U J U ~ Mode- & Fotobloggaren

Ojoj.. verkar inte sådär jättelätt..

URL: http://shesmiles.blogg.se/
Datum: 2008-06-17 / Klockan: 16:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!