Cheerleading - Dag 3

Träningsvärken nästan borta, sitter kvar mest i benen. En handled som gör ont när man "vickar" den fram och tillbaka. Så idag har jag fått hoppa över en hel del grejer men ni ska iaf få se vad vi gjorde! =)

* Springa 15 varv runt salen
* Uppvärmning (stretching) ca 30 min
* 100 X-hopp
* 2 längder hjulningar rätt händer (gjorde ej)
* 2 längder hjulningar två pers emot varandra (testade ett varv men hjulade på fingrarna)
* 2 längder hjulningar rätt hand (endast en hand) (gjorde ej)
* 2 längder hjulningar fel hand (endast en hand) (gjorde ej)
* 3 ggr hjulning över plint rätt håll (gjorde ej)
* 3 ggr hjulning över plint fel håll (gjorde ej)
* 3 ggr sitt och rulla över
* 3 ggr ljushopp trampett stå med händer ner
* 3 ggr X-hopp trampett stå med händer ner
* 3 ggr "nudda-tårna-hopp" trampett stå med händer ner
* Träna olika lyft bland annat jag stå på händer, knäna på Myhs axlar och hela jag upp på hennes axlar

RAST 30 min - Allt va så grymt varmt!

Sen var det dags för dansen och jag kunde göra det mesta och börjar faktiskt hänga med i slutet riktigt bra. Dessutom sa min lärare att jag och Myh och ett par till är identiska i stegen! ;p GRYMT!
0 Kommentarer till "Cheerleading - Dag 3"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!