Cheerleading - Dag 2

Med min vidriga träningsvärk och alltså svår rörlighetsförmåga så gav jag mig in i detta pass idag (fredag):

* Springa 15 varv runt salen
* Uppvärmning (stretching) ca 30 min
* 30 magputt
* 2 längder hjulningar rätt händer
* 2 längder hjulningar fel händer
* 2 längder hjulningar rätt hand (endast en hand)
* 2 längder hjulningar fel hand (endast en hand)
* 3 ggr hjulning över plint rätt håll
* 3 ggr hjulning över plint fel håll
* 3 ggr ljushopp trampett
* 3 ggr X-hopp trampett
* 3 ggr "nudda-tårna-hopp" trampett
* 5 ggr sitt och rulla över
* Träna olika lyft (som jag och myh då redan kunde men.. ;p)


RAST 30 minuter - AJ SÅ JÄVLA ONT JAG HADE!!

Jag testade att göra ett av lyften och jävlar asså! Kändes som att min ena axel slets sönder bara för att jag har sådan träningsvärk!! Ush!
Sen så dansade vi resten av den och dessutom så fick vi låna pompoms! ;p haha! Egentligen så är det match på söndag men jag har ju redan min söndag planerad och kan inte flytta det så tyvärr brommapojkarna, ni får klara er utan mej! =P
0 Kommentarer till "Cheerleading - Dag 2"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!