Cheerleading - Dag 1

Detta fick vi göra innan vi skulle dansa idag:

* Springa 15 varv runt salen
* Uppvärmning (stretching) ca 30 min
* 50 X-hopp
* 2 längder hjulningar rätt händer
* 2 längder hjulningar fel händer
* 2 längder hjulningar rätt hand (endast en hand)
* 2 längder hjulningar fel hand (endast en hand)
* 5 ggr hjulning över plint
* 5 ggr ljushopp trampett
* 5 ggr X-hopp trampett
* 5 ggr "nudda-tårna-hopp" trampett
* 5 ggr rulla över (väldigt svårt att förklara)
* 5 ggr sitt och rulla över


RAST 30 minuter - grymt skönt! haha!

Sen var det dags för självaste dansen så att säga. En minut av dansen gjordes idag och en minut ska göras imorgon, jag kommer ligga riktigt död i helgen. Jag brukar inte "träna" så här hårt!
Men som slutsats så kan jag säga att trots att jag har gjort illa min arm, fick sträckning i nacken under uppvärmning och har en konstig känsla i mitt högra ben så var det faktiskt roligt! Trot eller ej! =D

Nu ska jag kolla på one tree hill och somnar säkert till det, eller ja de beror ju på, även om jag är slut så brukar jag ju inte kunna somna till den serien! ;p

2 Kommentarer till "Cheerleading - Dag 1"
Postat av: Sweet 16´s blogg

bra där!

URL: http://performance.blogg.se/
Datum: 2008-06-12 / Klockan: 14:33:18
Postat av: Lovisa

Okej, det låter bra. Ha en bra dag! :)

URL: http://caffeineaddict.blogg.se/
Datum: 2008-06-12 / Klockan: 14:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!