Cheerleader för Brommapojkarna

Vet ni förresten! Jag vet inte hur mkt jag har sagt om det här till er men på min dansuppvisning så frågade min danslärare mej och myh om cheerleader-platser i Bromma nånting, kommer inte ihåg vad dom heter.
Imorgon så börjar det! Intensivt också! Fyra timmar om dagen i fem dagar. Den 12e, 13e, 16e, 17e, 18e. Jag kommer vara helt SLUT! Men fan så kul, jag kommer garva ihjäl mig!! Kan verkligen inte tänka mig som de! haha!
Sen så i höst så kommer vi "uppträda" på Brommapojkarnas fotbollsmatcher och nästa sommar åker vi till USA på träningsläger - grymt! Vad säger ni om de va? ;P

God natt!!
2 Kommentarer till "Cheerleader för Brommapojkarna"
Postat av: Anonym

inte så kul att dansa på Brommapojkarnas matcher kanske..


Datum: 2008-06-11 / Klockan: 23:24:20
Postat av: Lillknoddan

Svar till anonym: Nää inte när jag själv är hammarbyare! =P

URL: http://lillknoddan.blogg.se/
Datum: 2008-06-12 / Klockan: 07:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!