Checklista - Heja Sverige!

Åh fan så jag vill att det ska vara midsommar nu och att vi ska åka ner till Halmstad!!! Jag och Tilda sitter och skriver checklista och sedan ska jag sätta mig och skriva en packlista för jag kan ju inte börja packa redan! =P Måste dessvärre vara en liten väska med lite kläder och lite ombyten och skit men aa jag vet inte hur vi ska få plats asså!

Men men nu ska jag som hela Sveriges befolkning utom min mamma, pappa och syster, titta på Sverige!!
Heja Heja sverige!!!

1 Kommentarer till "Checklista - Heja Sverige!"
Postat av: Sara

Haha =)

URL: http://0bstinat.blogg.se/
Datum: 2008-06-10 / Klockan: 21:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!