Barnvakt 14-02

Vigseln var HELT underbar! Paret var så underbart söta där framme och alla pussar och dom såg så lyckliga ut och ändå har dom väntat MINST 7 år då äldsta dottern ska börja 1an i höst! Dom såg verkligen nykära ut!
Så jag hade tårar i ögonen från första stund så då kan ni nog tänka er att det var svårt att hålla tårarna inne när en tjej sjöng "för kärlekens skull"!



Lillen på två år hade fått feber på morgonen men satt så underbart gulligt i min famn hela tiden medan 6åringen fick gå med mamma och pappa fram till altaret. Och jag måste säga att det gulligaste var att hon stod med tårar rinnandes ner förkinden för att hon var så glad! En 6åring liksom! Såååå söt familj!
Men efter allt vid kyrkan och mamma och pappa hade åkt iväg så fick jag och lillen skjuts hem för att äta men han mådde så dåligt att han åt två små tomater... Efter att han en timme senare än han skulle, somnade så satte jag mig och tittade på tv ett tag tills han vaknade och verkligen KOKADE! Herregud tänkte jag och tog tempen - 40,7 grader!
Men till slut så kom farmor och vi fick i hnm lite alvedon och nu när jag åkte där ifrån så kändes han svalare och han hade sovit en del medan farmor hade varit iväg och skjutsat bland annat föräldrarna till deras kärlekssvit! Vem vet.. Det kanske blir ett tredje barn inatt! ;p haha!

Pratade lite med Dennis idag.. Han skickade sms och sa att dom pratade om mej och att jag måste sluta lägga mig i så mkt! haha! ja du... de va väl senast 3 månader sen jag gjorde de med dom i norrköping.. Jag är bara väldigt hjälpsam när det gäller mina vänner, sådan är jag!
Pratade lite med Mathias på sms också, snyggingen, haha! Jag skulle egentligen ha träffat honom en stund när jag var klar där borta men hans kompis blev misshandlad så han följde honom hem istället. Bra kille de där! =)
Sen så pratade jag med Johnny på vägen hem och han skulle skjutsa några hem till ungefär där jag bor så han ville stanna och säga hej men jag tror inte att jag orkar hålla mig vaken längre...

Lycka till i fortsättning Mr och Mrs R <3

1 Kommentarer till "Barnvakt 14-02"
Postat av: Solli

Alltid skoj o romantiskt med bröllop :o)

Ha en underbar söndag!

URL: http://sollis.blogg.se/
Datum: 2008-06-15 / Klockan: 11:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!