Att skratta och gråta på samma gång!

Jahopp då var vi här igen då. Läggdags. Klockan är 22.31 och jag är svintrött, borde ha lagt mej för länge sen! Men jag har varit lite uppehållen idag! =D
Blev ingen städning för de glömde jag bort.. Ooops! Men jag har hunnit se ett avsnitt av OTH och de är ju bara  för bra asså! Ni vet, det är ritkigt härligt att skratta och gråta på samma gång! haha!
Imorgon är det TÅRTKALAS på jobbet! Wiiie! fy fan så gott! tpy 25 tårtor kommer stå på ett bord, det är bara att äta på! Sen så ska jag åka med mamma till och från jobbet imorgon så jag sparar lite pengar och bensin.. ;p
Nej god natt med er!
Puss
4 Kommentarer till "Att skratta och gråta på samma gång!"
Postat av: Tobias

svar: tyvärr ger jag inte ut länkar bara sådär, då ska det vara i ngt syfte, men dom ökar med ca 500 !

URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Datum: 2008-06-02 / Klockan: 22:53:46
Postat av: Anonym

ja alla älskar vi tårta hej å ja ja !


Datum: 2008-06-03 / Klockan: 02:31:55
Postat av: Anonym

Tårta e livet, tårta e böst


Datum: 2008-06-03 / Klockan: 02:33:50
Postat av: Anonym

tårta hej hej, tårta hej hej


Datum: 2008-06-03 / Klockan: 02:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!