Åsa 20 år

På vägen till Åsa stannade jag hos Tildas pappa och hämtade 3 singstar spel, här skulle minsann sjungas!! Jag kom fram rätt så sent men vi satte ju igång på en gång. Tyvärr har ju åsa då nått problem med sin röst så vad hon än gör för ljud i den där mikrofonen så träffar hon i princip alla pluppar på tvn! ;p haha!
Så ja team AliciaInaEm vann ju alla poäng med sina spelande Tilda och Åsa medan lag Tildaasa förlorade utan några poäng alls och sina spelande Alicia Ina och jag! ;p Det blev kanske en liten förväxling bland lagnamnen.. haha!
Sen så hade åsa bestämt med oskar och hans kompis och med Martin och slemjohan att vi skulle mötas i stan och gå ut någonstans på söder.
Så efter mycket öm värk i hela kroppen och mina fötter i mina högklackade skor, så hamnade vi på Marie Laveau - med typ 23års gräns ;P känner mig stolt lilla jag! =D
Det var trevligt och jag satt bara och njöt av hur alla skulle må idag utom jag för jag var nykter och chaufför! Bästa har jag lärt mig! Många verkar ju tro att man inte kan ha kul utan alkohol men jag hade riktigt trevligt! Speciellt när snyggingen från min förra skola hörde av sej!!! ;p haha! Ni kommer väl ihåg att jag har skrivit om honom ngn gång, en kille som är snygg (hoppas han inte läser de här haha) riktigt söt och som jag gått i samma skola som på hela gymnasiet men inte sagt ett ord till varandra trots typ några gemensamma kompisar eller va man ska säga. Kommer ni ihåg kanske?
Iaf så fick jag ett sms från ett nummer ja inte hade där det stod "tjena tjejen! är det fest ikväll eller? =D" och jag svarade "hej på dej också, men vem är det? =D" och så fick jag ju reda på att det var han o han var lite fuller för han hade muckat idag och sedan ville han och hans kompis att jag skulle köra runt lite med dom! haha!
Men Tilda och jag var ändå på väg så vi drog och mötte dom i gullmars där jag ändå hade bilen och sedan bar det av till Kärrtorp, gamla minnen, för att droppa dom där! Mysig liten tur, haha! Nej men han är skittrevlig och het!! haha! Alltid kul med heta vänner! ;p
Det bästa var nog att jag och Tilda har väldigt olika stil på killar så innan vi träffade dom så sa hon "Nu ska vi se vad du har för stil Emelie.." och när vi hade släppt av dom och hoppat in i bilen igen så är det första hon säger "Han va inte så pjåkig du..." hahaha! ;p du ser tilda!!
Sen var det bara att racea hem till TildieWildie och sova!
1 Kommentarer till "Åsa 20 år"
Postat av: Tilda

Jag sa att d inte var några större fel! :P men han var fortf tanig o kort :P

URL: http://tildiewildie.blogg.se/
Datum: 2008-06-14 / Klockan: 17:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!