Arg som ett biiii!

Fy fan vilken kväll asså! Har suttit i flera timmar och lyssnat igenom lite mer än hälften av alla mina brända skivor och vilka härliga låtar jag har! =D Men fan vilken tid!!!
Sen så har min mobiltelefon fått tuppjuck så den håller på och hänger sig HELA tiden! Jag kan inte göra ett skit med den utan att den hänger sig!! Sjuukt irriterande nu när jag ska iväg och johnny varit så snäll och köpt en laddare till bilen. Vore lite segt om jag bara kan använda den andra telefonen då för då passar inte den laddaren.. =(

Ja ja, ska gå och sova nu så jag orkar med morgondagen!
Puss på er!
0 Kommentarer till "Arg som ett biiii!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!