Mitt älskade liv

Vad är det som är långt, sorgligt, glatt, argsint, irriterande, otroligt bra och som man blir besatt av?








ONE TREE HILL!


Det går inte att sluta titta hur ledsen man än blir, det går inte att sluta hur länge det än håller på, det är som en drog! Och man blir lika irritrad varje gång som det tar slut och det andra avsnittet inte finns på min dator. Den här serien kommer jag kunna följa många gånger om. den påminner mig så mycket om min egen vardag och jag är så engagerad i både serien och mitt eget liv att mina nuvarande känslor kommer ut när deras gör.. Tror jag.. =p
0 Kommentarer till "Mitt älskade liv"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!