Torsdag i solen

Dålig uppdate I know! Kände bara inte att jag hade varken lust eller tid igår. Men sådant är livet ibland. Jag åkte iaf och solade med hanna och maria i Tanto igår. Jättemysigt! Jag hade plockat med mig jordgubbar och amerikanske smultron som vi mumsade på och hanna och maria hade köpt godis och chips! haha! Ronja var också med och hon var så duktig! Brukar alltid vara jätteuppspelt bland människor men hon var faktiskt oförväntat lugn! skitbra träning för henne =)

Sen blev det till att stressa hem för att göra mig klar för att vara chaufför till mamma och på restaurang med arbetskamraterna. Först var det bubbel hos annica och sedan begav vi oss till Jungfrusunds marinas restaurang som ligger precis vid vattnet i solnedgång och helt underbart var det!

När jag kom hem kunde jag så klart inte låta bli att kolla klart på säsong två på one tree hill, både ledsna tårar och glada tårar! haha! dags att växa upp kanske.. =p

      
0 Kommentarer till "Torsdag i solen"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!