Summerparty 2008

Åh ni skulle ha varit med asså! Vi hade riktigt roligt trots att tidsplanen vi hade inte riktigt fungerade.. =P Allt började med välkomstdrinkar som hade en varsin personlig fråga på sig. Man skulle då hitta personen som hörde ihop med frågan och denne person skulle man sedan få sitta bredvid på middagen. Men sen så blev maten så sent och alla var hungriga och vissa hade satt sig ner redan och orkade inte flytta på sig så vi struntade i placeringen och körde på att alla fick läsa upp sina frågor och berätta vem sin partner var. "En av de personliga frågorna var: Vem av oss blev som liten tvingad att gräva ner sin my little ponny som sedan ALDRIG mer blev funnen?", det är så klart Hanna! ;p

Sen var det dags för tävlingen och varje lag fick ett kuvert med ett papper med frågor "Ekerö vs. Stan" och ett papper med uppdrag. De fick 1½ timme på sig att utföra allt och det skulle finnas film eller kortbevis vilket jag och Tilda var till för - kameramän och domare.
Ex. Fråga grannen
- Fråga grannen efter socker (10 poäng)
- Fråga grannen efter en kondom (20 poäng)
I mitt lag så fick Johnny den stora äran att göra detta och han lyckades gå till en gravid kvinna och fråga efter kondom! Haha! Vi höll på och dö av skratt! Lyssna ordentligt! ;p



När alla var klara med sina uppdrag och frågor så samlades vi igen för att utse ett vinnarlag och dessutom ta oss en titt på resultaten! Bilder och fler filmer på det kommer imorgon för jag är så trött så gör det här lite snabbt! =P
Vi fick oss iaf ett gott skratt!

Sen var det bara att festa på och jag hade jättetrevligt trots att vi framåt slutet bara var 11 stycken kvar! Men det blir ju vad man gör det till eller hur?
Golvet när vi vaknade imorse var det värsta jag sett.. Det klibbade ta mej fan ÖVERALLT! Meeen med alla underbaringar - Fia, Minna, Joel, Patrik och Johnny som hade slaggat kvar - hjälpte mig och Tilda att städa överallt. Superfint, tack så otroligt mycket!

Och ett otroligt extratack till Johnny som var mej ett underbart stöd igår och idag! Han är guld värd! Sen så ska min lilla Fialicious veta att jag finns här för henne! <3

Nu måste jag sova för imorgon ska jag ju på grönan och leka lite med Tilda, starten på våran roadtrip!!! Sen bär det av mot Götet imorgon med ett stopp i lidköping då Robin faktiskt hörde av sig idag och tyckte att vi skulle åka förbi. Utgång i götet på kvällen. Sen är det ju Liseberg som gäller på onsdag och vidare till Halmstad igen där vi ska antingen sola på stranden eller shoppa lite kanske och sedan på äventyrsandet. Utgång på kvällen till Leif's lounge med Peter siepen som Dj och vidare till Malmö dagen efter. Där ifrån tar vi tåget till Danmark på en dagstur och tar Tivoli med storm. Utgång i Danmark eller malmö, ej bestämt än faktiskt! haha! sen vet vi inte om vi drar hem på söndagen eller kanske stannar till måndagen och vi vet inte om vi ska stanna lite i norrköping på vägen hem också. Vi får se helt enkelt! =D

God natt med er, hoppas ni haft en bra helg!
3 Kommentarer till "Summerparty 2008"
Postat av: Fredrik Frisören

svar: haha den roligaste kommentaren idag! ler ha det gott!

URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/
Datum: 2008-07-06 / Klockan: 22:21:59
Postat av: DENISE DORNELL

tack så mkt!

URL: http://dld.blogg.se/
Datum: 2008-07-06 / Klockan: 23:07:53
Postat av: JOSEFINE

god natt

URL: http://josefiner.blogg.se/
Datum: 2008-07-07 / Klockan: 00:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!