Roadtrip - Onsdag - Liseberg och vidare till halmstad

Vi vaknade supertrötta och orkade egentligen inte alls gå upp och åka till liseberg. Men vi var ändå tvunga att vara ute från vandrarhemmet innan 10 så det vara bara att packa ihop våra saker och pallra oss där ifrån.
Vi ställde bilen på den stora Lisebergsparkeringen och drog och käkade pizza och kebab till fruksot. Ovanligt denna vecka? Nej verkligen inte.. Känns som att vi har levt på sådan mat.. urk!
Sen var det bara att pallra oss in på liseberg och åka allt vi orkade, vilket blev iaf allt minst en gång och några saker två ggr.. =P När vi kände oss klara där så tog vi sats och med ögonen trötta som stryk och tyvärr nästan en fara för trafiken gav vi oss iväg mot Halmstad. Men för att jag inte skulle bli för trött så fick Tilda hela tiden prata med mej och det gick jätte bra. Väl framme i Halmstad stod mat på bordet när vi kom fram och jag har aldrig uppskattad riktig, hemmalagad mat så mkt som jag gjorde då! Så gott!
Sen väntade sängen och vi somnade som två stockar då solen fortfarande lös ute klockan 21.30. Vi var dock tvugna att ställa klockan på 9.30 då vi hade många planer inför torsdagen!

Mitt öga såg förresten värre ut när vi kom till Halmstad! ;p

       
0 Kommentarer till "Roadtrip - Onsdag - Liseberg och vidare till halmstad"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!