Roadtrip 08 - Tisdag - mot Göteborg

Vid 7 tvingade vi oss upp och kom iväg vid halv 9. Då bar vägen oss ner till Skövde där vi skulle träffa Robin som jag träffade på midsommar. Väl framme så mötte vi robin och hans kompis Tommie utanför nån grill som jag lyckades ta mig till! ;p okej jag ska avslöja.. jag hade GPS! haha!
Men Tilda behövde åka till en bank så det var det första vi fick göra när Robins vän drog.. Wiiie! haha! Sen drog vi och spelade biljard och Tilda vann två ggr och jag en gång. Stackars Robin blev så ledsen! ;p Och innan vi drog oss vidare till götet så stannade vi på donken och käkade.
Sen var det tack och hej, jättetrevligt, och dessutom grattis till körkortet Robin! Vi följde efter dom ut på motorvägen och hade ca 2 timmars bilfärd framför oss.
Trötta och väl framme i Götet så lagade vi lite mat och somnade sedan gott i någon timme. Sen var det dags för utgång. vi valde att åka ner till Nya allén och Trädgårn som jag hört ska vara bra drag på. Tisdagsklubben var där och vi blev förvånade av antalet personer redan när vi kom dit. Vilsna och jag vet inte vad hittade vi till slut någonstans att sätta oss och lite folk kom och hälsade på oss osv. SJUKT ROLIG KVÄLL!! Asså FEM stora stjärnor till Trädgårn, dit borde alla gå!
Och jag blev förvånad för vi hittade både dit och hem och vi åkte spårvagn! =D
Den kvällen fick jag även en härlig blåtira efter en viss brottningsmatch, haha!

          

0 Kommentarer till "Roadtrip 08 - Tisdag - mot Göteborg"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!